25 декабря, 2025
prikrasi-shcho-peredayutsya-z-pokolinnya-v-pokolinnya-novorichna-kolekciya-chopard-nathnenna-rodinnimi-istoriyami-d574d2ff

Офіційний представник Дому Chopard в Україні з 1998 року, презентував новорічну колекцію, зосереджену на темі сімейних цінностей та особистих історій. Обличчям святкового кампейну стала нутриціологиня та інтегративна health-coach Ольга Майко — людина, для якої ідея прикрас як родинних символів має особливе значення.

Ольга Майко

Для Ольги ця співпраця є глибоко особистою: свій браслет із серцем — один із ключових мотивів Chopard — вона отримала від мами. Саме такі прикраси, за задумом бренду, не просто доповнюють образ, а стають носіями пам’яті, тепла і зв’язку між поколіннями.

«Ще на початку свого професійного шляху в нутриціології, терміном, який описував мій підхід до роботи, став #кутюрнийзож, а на логотипі моєї першої візитівки був саме діамант. Це про комплексний підхід, де немає чітких заборон, обмеження калорій або спорту до знемоги. Це навпаки — багато граней, як у дорогоцінного каменю, які включають повноцінне, щасливе, наповнене та здорове життя», — ділиться Ольга

Ольга Майко

Ольга Майко — двічі дипломована нутриціологиня, інтегративна health-coach та food-терапевтка, сертифікована спеціалістка з дитячого харчування, а також харчування й лайфстайлу під час вагітності.  

«Мій підхід до нутріціології — це ексклюзивність та нішевість, цілісний і поглиблений підхід до людини, до її психологічного та фізичного здоров`я, до її зовнішнього вигляду. Це все дуже схоже на ті розкішні, ексклюзивні й наповнені правильною енергетикою ювелірні прикраси, які представляє Chopard уже стільки років».

Ольга Майко

Колекції ювелірного дому залишаються актуальними протягом десятків років. Це рідкісний приклад дизайну поза часом. У самому ДНК бренду — не показна розкіш, а увага до сімейних історій, щоденної радості та особистих сенсів.

Happy Diamonds — прикраси, які обирають не для демонстрації статусу, а заради емоції. Вони є символом радості, легкості та внутрішнього світла — якостей, що не втрачають актуальності з роками.

Ольга Майко

Серед міжнародних амбасадорок Chopard — Белла Хадід та Джулія Робертс. Кожна з них по-своєму втілює сучасну естетику бренду, де поєднуються сила, чуттєвість, стримана елегантність і концепція «тихої розкоші».

https://elle.ua/stil-zhizni/novosty/prikrasi-shcho-peredayutsya-z-pokolinnya-v-pokolinnya-novorichna-kolekciya-chopard-nathnenna-rodinnimi-istoriyami/

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *